werkwijze

Samen met u bespreken we de case. Dat wil zeggen welk product, welke dienst gaan we het komende jaar presenteren en aan welke specifieke branche (-es). Welke bedrijven zou u tot uw klantenkring willen laten horen?

In overleg kan er online gewerkt worden met uw eigen bestand. U heeft direct inzage in resultaten en vragen en/of opmerkingen kunnen er wellicht ook direct in geplaatst worden. Daarnaast is er de mogelijkheid om in een apart systeem inloggegevens te ontvangen.
Voordeel hiervan is weer dat u uw klanten in uw eigen systeem beheert en wij voor u de prospecten in een extern systeem benaderen. Op het moment dat het een klant wordt, kan deze worden geïmporteerd in uw eigen bestand.

Na 3 maanden is er een evaluatie. Hierin worden resultaten besproken. Veelgehoorde antwoorden van de vragen die er gesteld zijn aan de telefoon worden geëvalueerd en het kan zijn dat we moeten aangeven dat er een andere richting op gegaan moet worden.

Na zo’n 6 maanden is er al een groot aantal contacten geweest en zodoende is er een mooi bestand met organisaties en de nodige beslissers voor uw product. Op dat moment kan het gunstig zijn een nieuwsbrief of andere marketingactie uit te voeren op dit bestand. Het is noodzakelijk dat u uw bedrijf blijft presenteren. Continuïteit.

Wat levert het op
Na een jaar heeft u een compleet bestand. Mooie contacten en met zekerheid een aantal warme klanten erbij! Doelgerichte afspraken met potentiële nieuwe klanten, gekwalificeerd op beslisser/beïnvloeder en behoeften. Een bestand waarvan er met elke organisatie minstens 1 contactmoment is geweest met de beslisser. Een schat aan marktinformatie. Alle antwoorden die u wilt weten op de vragen die u heeft over de specifieke markt worden namelijk vastgelegd voor u.
En als laatste de naamsbekendheid. Elk telefoontje laten we uw bedrijfsnaam regelmatig vallen, vertellen wat “we” doen en sturen vrijblijvend maar op verzoek gericht informatie toe. Een jaar is er met geduld gezaaid. Gewerkt aan de relaties.

Voor SalesArt betekent dit
Dat wij ons moeten blijven inleven in u, onze klant, de producten/diensten én de markt. Dat we ons goed voorbereiden op de gesprekkken; doelbepaling. En de continuïteit in leadgeneratie; altijd een vervolgactie koppelen aan een contact.